DĖL MOKYKLINĖS UNIFORMOS

DĖL MOKYKLINĖS UNIFORMOS

Lietuvoje (beje, kaip ir kitose šalyse), lieka vis mažiau mokyklų, kuriose neįdiegta uniforminė apranga. Klausimas: kodėl mokyklų bendruomenės pasirenka uniformas?

Atsakymas: šis mokinių dėvimas drabužis (uniforma) suteikia vienybės jausmą, kuria darbinę (mokymosi) atmosferą, reprezentuoja mokyklą, galų gale ne tik demonstruoja, kas tu esi, bet ir pasako, kaip su tavimi elgtis.

Tėveliams, mokiniams norisi pasakyti, kad mokyklinių uniformų įvedimo klausimas nėra spontaniškas sprendimas, tai turi spręsti visa mokyklos bendruomenė – mokiniai, tėveliai, pedagogai. Savo nuomonę dėl mokyklinės uniformos jau išsakė didžioji dalis pedagogų, tėvelių. Mokiniai šiuo klausimu pasiskirstė į dvi stovyklas: vieni už uniformas, kiti prieš. Susitarti turime visi, juk uniforma nėra vien tik mokyklos įvaizdžio dalis. Kartais pamirštame pagalvoti apie naudą mokiniui. Radus tinkantį variantą, mokinys turi kur kas daugiau privalumų, pavyzdžiui:

  • Uniforma padeda taupyti laiką. Atsikėlus ryte nereikia galvoti ką apsirengti
  • Puiki galimybė taupyti, juk uniforma bus dėvimą kasdieną kelis metus
  • Visi vienodai stilingi ir tvarkingi. Mažėja patyčių tikimybė, kurios kyla dėl skirtingos mokinių aprangos
  • Uniforma kuria mokyklos tapatumo jausmą
  • Galų gale – tai pats geriausias būdas formuoti tvirtos mokyklos įvaizdį

Pasitikime naujus mokslo metus su geru pavyzdžiu. Centro administracija siūlo gimnazistams (I-IV gimnazijų klasių mokiniams) nuo rugsėjo mėn. dėvėti stilingus (pagal savo norą) tamsaus atspalvio (tamsiai mėlynos, juodos spalvos) švarkus – tiek vaikinams, tiek merginoms. Rodykite gerą pavyzdį žemesnių klasių mokiniams. Žemesnių klasių mokiniams rekomenduojame tamsaus atspalvio (tamsiai mėlynos, juodos spalvos) džemperius ar megztukus.  

Viskas prasideda nuo mažų žingsnelių. Vėliau visi drauge kursime savo mokyklos uniformos simbolį – emblemą. Būkime kartu, būkime vieningi,  kurkime tvirtos bendruomenės, vienintelės Lietuvoje – kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų gimnazijos –  įvaizdį.

Žalingų įpročių paplitimas mokinių tarpe ir jų požiūris į vedamų prevencinių pamokų reikalingumą, naudą ir pageidavimus. Apklausos rezultatai

Vyresnių klasių mokiniai lankosi profesinio mokymo įstaigose

Vyresnių klasių mokiniai lankosi profesinio mokymo įstaigose

Svečiai iš Turkijos stebėjo socialinių-emocinių kompetencijų ugdymo užsiėmimą

Svečiai iš Turkijos stebėjo socialinių-emocinių kompetencijų ugdymo užsiėmimą

Rekomendacijos ir patarimai tėvams, kaip pasirūpinti vaikų saugumu

No Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Archyvai