NUOSTABI IŠVYKA Į VOKIETIJĄ SU 5 KLASĖS MOKINIAIS

Birželio 6-9 d. vykome į Vokietiją. Kelionės kryptį pasirinko patys 5 klasės mokiniai. Suplanavome aplankyti Vokietijoje Brėmeno miestą, taip pat Serengečio parką ir Heidės pramogų parką. Pirmoji aplankyta vieta – tai Serengečio parkas, kur didžiulėje teritorijoje gyvena įvairūs laukiniai gyvūnai, juos apžiūrėti galima važiuojant parko dviaukščiu autobusu arba leistis į „Safari“ nuotykius džipu, lankytojai gali atvykti į parką ir savo transporto priemonės. Vaikams patiko ne tik laukinių gyvūnų teritorijos ir pasivažinėjimas džipu su netikėtomis staigmenomis, dar ir lemūrai, kuriems leidžiama laisvai prieiti prie lankytojų, o lankytojai gali pasidaryti smagių asmenukių, tačiau ir Serengečio parke įrengtos karuselės bei ekstremalus pasiplaukiojimas laivu. Tos pačios dienos vakare važiavome į Brėmeno miestą, įspūdingas senamiestis ir miesto įkūrimo legenda, taip pat žymioji Brėmeno muzikantų skulptūra bei su ja susieta istorija – viską spėjome apžiūrėti kartu su mūsų puikiąja „Guliverio kelionių“ gide. Trečią kelionės dieną keliavome į įspūdingąjį Heidės pramogų parką: karuselės, suktukai, traukiniai, laisvo kritimo bokštai ir, aišku, unikalaus dydžio ir konstrukcijos „Kolosas“ (amerikietiškųjų kalnelių atrakcionas) – mūsų vaikai išbandė absoliučiai visas ekstremalesnes karuseles, nors laiko tam turėjome tikrai labai nedaug. Ketvirtąją dieną, grįždami į Lietuvą, dalinomės įspūdžiais, nuotraukomis ir jau suplanavome naują kelionės kryptį kitų mokslo metų pabaigai. Vaikus į kelionę lydėjome ir kartu džiaugėmės mes – 5 klasės vadovė Milda Pošiūtė-Žebelienė ir auklėtoja Ada Zabulionytė.

Milda Pošiūtė-Žebelienė

VALSTYBĖS PAŽINIMO CENTRO EDUKACINIS UŽSIĖMIMAS LKNUC MOKINIAMS

UŽGAVĖNĖS – TRADICINĖ ŠVENTĖ

IKIMOKYKLINIO UGDYMO GRUPIŲ VAIKŲ IŠVYKA Į LDK VALDOVŲ RŪMUS

Bendra metodinė diena su ,,Atgajos“ spec. mokyklos kolegomis