Sausio mėnesio pamokos netradicinėse erdvėse

Sausio mėnesio pamokos netradicinėse erdvėse

Sausio 18 d. visiems pradinių klasių mokiniams netradicinio ugdymo pamokos vyko sporto salėje. Čia pradinių klasių mokytojoms talkininkavo mokytojas Kazimieras Jasnauskas. Mokiniams buvo organizuojami judrieji žaidimai, estafetės, lanko sukimas, badmintono ir krepšinio varžybos.

5a, 5b ir 6 klasių mokiniai, kartu su klasių vadovėmis G. Eidėniene ir A. Jurele, susiplanavo daug veiklų. Iš pradžių visi vyko į Trakus, edukacinę kibinų gaminimo pamokėlę „Kibinų kelias“. Ten gidė papasakojo daug naujų ir labai įdomių faktų apie karaimų tradicijas, o tada mokiniai patys išbandė savo pirštų miklumą – gamino tradicinius Karaimų pyragėlius su mėsa – Kibinus. Kibinai pavyko puikiai. Kol mokiniai laukė kada iškeps kiekvieno pagamintas kibinas, vaišinosi skaniu vištienos sultiniu, valgė kavinės darbuotojų pagamintus kibinus ir gėrė kmynų gėrimą. Sulaukę savo iškeptų kibinų, vieni mokiniai juos ragavo, kiti pasiėmė į Centrą, nes buvo sotūs. Pasisotinę visi nukeliavo prie Trakų pilies. Ten pasivaikščiojo aplink Trakų pilį, pačiuožinėjo ant šalia pilies esančio ežero ledo. Į Vilnių visi grįžo pavargę, bet kupini įspūdžių. Tuo veiklos dar nesibaigė: Vilniuje visi kartu vyko prie 5a, 5b ir 6 klasių pasirinktų tiltų (pagal ilgalaikį LKNUC projektą „Vilniaus tiltai”), fotografavosi. Grįžę į LKNUC mokiniai pasiėmė rogutes ir dar turėjo jėgų eiti pačiuožinėti nuo kalniukų.

Po 2-jų netradicinių kūno kultūros ir biologijos pamokų LKNUC, 7a klasės mokiniai, kartu su klasės vadove ir lietuvių k. mokytoja V. Šlapšinskiene vyko prie Karaliaus Mindaugo tilto (pagal ilgalaikį LKNUC projektą „Vilniaus tiltai”). Nusifotografavę prie žiemos šaltuko sukaustyto tilto, nuvyko į Akropolio ledo areną, kur aktyviai ir smagiai tęsė tos dienos netradicines pamokas – čiuožinėjo pačiūžomis.

7b klasės mokiniai kartu su dailės mokytoja J. Seniut LKNUC kieme kūrė Žemės meną. Tai tokia meno rūšis, kai žmogus įsikiša į gamtą, kažką sukuria, bet nepadaro jai žalos. Taigi, mokiniai apkasė medžius sniegu ir aptaškė tuos sniego kauburėlius trimis guašo skiedinio spalvomis: žaliai, geltonai ir mėlynai. Kasti sniegą buvo smagu ir visai nešalta, o taškyti dažus – dar smagiau.

8 ir I gimnazijos klasių mokiniai kartu su pedagogėmis R. Rusovičiūte ir I. Laužaityte vyko į Vilniaus turizmo ir prekybos verslo mokyklą, kur mokėsi gaminti ir kepti picą. Iš pradžių mokiniams buvo parodyta, kaip yra užmaišoma mielinė tešla. Po to kiekvienas turėjo progą tešlą gerai išminkyti, iškočioti ir parinkti ingredientus picai. Mokiniai buvo suskirstyti į dvi komandas, tad kiekviena komanda kepė „savo“ picą. Užsiėmimų pabaigoje mokiniai degustavo savo pagamintas picas.

IIa ir IIb gimnazijos klasių mokiniai su gestų kalbos mokytoja V. Ivanauskiene lankėsi Vilniaus kolegijoje, Pedagogikos fakultete. Kolegijoje nebuvo studentų (vyko egzaminų sesija), todėl pirmą pamokos dalį mokiniai klausėsi gestų kalbos dėstytojo Tomo Ivanausko pasakojimo apie tai, kiek studentų baigė / studijuoja gestų kalbą, kiek laiko trunka studijos, kokios yra praktikos, užduotys ir t.t. Antroje pamokos dalyje mokiniams teko pabūti „studentais“: poromis dirbo su auditorijoje įrengtomis vaizdo kameromis. Šią paskaitą-praktiką mokiniai prisimins ilgai: buvo visiškai nauja ir tikrai įdomi patirtis, vaikams tai labai patiko.

III gimnazijos klasei netradicinės pamokos vyko Amerikos informacijos centre prie JAV ambasados. Šią itin informatyvią ir naudingą išvyką suorganizavo anglų k. mokytoja J. Naimavičiūtė-Skuolienė. Prie jos ir mokinių dar prisijungė ir lietuvių k. mokytoja V. Šlapšinskienė bei klasės vadovė, biologijos mokytoja, I. Šilaikienė. Perėjus itin griežtą patikrinimą, mus pasitiko šilti ir malonūs centro darbuotojai, kurie pristatė JAV ambasados, informacinio centro veiklas. Daugiausiai mokinių dėmesio sulaukė 3D spausdintuvas, kurį ne tik apžiūrėjo, bet ir išbandė.

IVa ir IVb gimnazijos klasėms lietuvių kalbos ir lietuvių gestų kalbos pamokos vyko netradicinėje aplinkoje, Metodinių priemonių rengimo ir gestotyros skyriuje. Išsamiai aptartos temos: „Lietuvių kalbos kilmė, žodynas“ ir „Kuo ypatinga lietuvių gestų kalba, žodynas“. Apie lietuvių kalbos kilmę ir žodynus pamoką vedė lietuvių kalbos mokytoja M. Pošiūtė-Žebelienė. Apie gestų kalbos žodyną papasakojo gestų kalbos žodyno aprašų rengėja I. Lemešiūtė ir Metodinių priemonių rengimo ir gestotyros skyriaus vedėja Virginija Jankūnienė. Po teorinės apžvalgos mokiniai buvo „įdarbinti“ gestų kalbos aprašų rengėjais: turėjo atsirinkti po kelis gestus iš pateikto sąrašo (mokiniams padėjo ir juos konsultavo R. Buikauskienė), su šiais gestais kiekvienas sugalvojo po sakinį ir savo sakinius turėjo maksimaliai kokybiškai nusifilmuoti filmavimo studijoje. Padirbėję patys, mokiniai teigė, kad gestų kalbos žodyno rengimas nėra lengvas darbas.

VASARIO 12 D. – NETRADICINIŲ PAMOKŲ DIENA

VASARIO 12 D. – NETRADICINIŲ PAMOKŲ DIENA

ETIKOS PAMOKA KITAIP: „HOLOKAUSTAS LIETUVOJE“ KAUNO IX FORTE

ETIKOS PAMOKA KITAIP: „HOLOKAUSTAS LIETUVOJE“ KAUNO IX FORTE

Lapkričio mėnesio pamokos netradicinėse aplinkose

Lapkričio mėnesio pamokos netradicinėse aplinkose

SPALIO MĖN. PAMOKOS NETRADICINĖSE APLINKOSE

SPALIO MĖN. PAMOKOS NETRADICINĖSE APLINKOSE

No Comment

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Archyvai